Foto Mi presento a voi...

cumsass69

Utente Inattivo da oltre 365 giorni
Messaggi
5
Punteggio reazione
8
Punti
4
Age
43
Posizione
belgie
[QUOTE = "magicmiles, post: 324252, lid: 232051"]
Hallo allemaal!
Ik ben MagicMiles, een jonge reiziger die al een hele tijd op het forum zit.
Ik had al een thread geopend in het Trans-forum, maar ik denk dat dit gedeelte meer "geschikt" is voor mijn situatie.
Ik ben altijd gekenmerkt door vrouwelijke eigenschappen en ook in mijn manier van doen heb ik altijd een zekere "vrouwelijkheid" gehad .: Hart:
Deze situatie heeft me altijd geïntrigeerd tot vorig jaar besloot ik de zaak goed te bestuderen, en ontdekte dat androgyne aspect dat de mijne altijd heeft vergezeld. Het hebben van het besef dat je met deze fysieke / karakteristieke staat hebt geleefd, heeft een echte "aardbeving" : Eek:in mij veroorzaakt. Nu heb ik besloten mezelf aan forumgebruikers te tonen en mijn zelfrespect te laten groeien. Ik begin ook op te treden als een "vrouw" in de buurt, misschien op plaatsen die weinig bezocht worden.
Nu genoeg woorden ... laten we verdergaan met de foto's! ;)
Ik voeg een kleine verzameling foto's toe die ik had gepost in de vorige thread "Mijn selfie voor jou" in het gedeelte Trans. Van hoe goed zie je ... de "porcaggine" component : pig: ik mis ehhehe niet: hihi:

Een van mijn eerste selfies op het forum
Visualizza allegato 12788607

Nieuwe lingerie ... (ik verlaat MATTA): p
Visualizza allegato 12788608

Vorige week gemaakt aan zee en in de B & B waar ik verbleef ('s nachts in de gangen om het varkentje te doen): kekeke:
Visualizza allegato 12788609

Ik hoop velen van jullie te ontmoeten en een aantal aardige discussies met je te hebben op Skype!
Kus iedereen!
[/ Quote]
nice xx
 

Allegati

  • 238_1000.jpg
    238_1000.jpg
    31.7 KB · Visualizzazioni: 145

Top Bottom